Najlepsze forum biznesowe i wielotematyczne

Odzież

Muszynek

Odzież

Post autor: Muszynek »

Zdarza wam się robić zakupy ciuchowe w internecie czy raczej wolicie robić je tak stacjonarnie ? Bo ja ostatnio głownie przeniosłam sie na zakupy w tym sklepie estilex/pl/44-kobieta i sporo fajnych ciuszków udaje mi się tam znaleźć.

Hanka

Re: Odzież

Post autor: Hanka »

Jeśli chcecie zaoszczędzić kupując ciuchy, to radzę robić takie zakupy w outletach odzieżowych. Są takie outlety, które działają on-line. Jednym z moich ulubionych jest na przykład pepegi.eu/, gdzie mają naprawdę bardzo szeroki wybór markowej odzieży w okazyjnych cenach ;)

jacinia

Post autor: jacinia »

Nie znam się za bardzo na damskiej odzieży, ale z tego co widzę, to takie pakuten/pl/157-swetry-z-warkoczami sklepy są popularne. W końcu dziewczyna tam za stówkę może nawet 3 ciuszki kupić. Sam też nie byłbym zły, gdyby moja tu kupowała. Zawsze to jest jednak kilkaset złotych oszczędności na miesiąc. No, jak w przypadku mojej pięknej pani . Ona dużo kupuje.

absolka

Post autor: absolka »

Szukając seledynowej bluzy z kapturem pod nadruk miałam bardzo duży problem. Ostatecznie natknęłam się na stronę denley/pl/pol_m_Odziez-damska_Bluzy-damskie_Bluzy-z-kapturem-34102.html , z której zamówiłam 10 bluz dla mojego zespołu do pracy. Nadruk firmowy super się na nich prezentował.

kamilka45

Post autor: kamilka45 »

Bardzo dobrej jakości, o różnej stylizacji odzież znajdziesz na marisol/com/pl/ . Mają tam mnóstwo ciekawych ofert z szybką wysyłką. Każdy znajdzie coś wyjątkowego dla Siebie jak szuka w takich sklepach online.

Awatar użytkownika
Herka

Post autor: Herka »

A czy np. taka odzież jest Waszym zdaniem warta uwagi https://messimo.pl/damska-odziez-markowa,c134.html ? Co na ten temat sądzicie?
Kocham brzydotę, która staje się pięknem

Draksa1981

Post autor: Draksa1981 »