Najlepsze forum biznesowe i wielotematyczne

Jak określić zakres obowiązków sprzątaczki?

Awatar użytkownika
Twister
Posty: 63
Rejestracja: sob kwie 11, 2020 10:02 am

Jak określić zakres obowiązków sprzątaczki?

Post autor: Twister »

Jak określić zakres obowiązków sprzątaczki?
Chodzi mi o to czy to się spisuje na piśmie czy w umowie?
Nie chce potem niedomówień, że coś miało być zrobione a nie jest, jak to zrobić zgrabnie i okej dla obu stron?

Zielonkawa
Posty: 42
Rejestracja: czw kwie 09, 2020 5:46 pm

Re: Jak określić zakres obowiązków sprzątaczki?

Post autor: Zielonkawa »

Najlepiej pisemnie i konkretnie, od A do Z,
wtedy w razie potem co, to nie będzie niedomówień, sprawdź sobie zakres obowiązków sprzątaczki
wymieniony chociażby w tym artykule: https://helphoo.com/pl/blog/jak-znalezc ... sprzatania
ogólnie strona ma dużo blogowych porad i dla osób sprzątających i zatrudniających takich pracowników,
więc myślę że znajdziesz moc ciekawych i pomocnych wskazówek.
Tak czy inaczej trzymaj się tego, żeby zawsze mieć wszystko spisane tak, żeby nie było niedomówień

ODPOWIEDZ