Jak określić zakres obowiązków sprzątaczki?
Chodzi mi o to czy to się spisuje na piśmie czy w umowie?
Nie chce potem niedomówień, że coś miało być zrobione a nie jest, jak to zrobić zgrabnie i okej dla obu stron?
Najlepsze forum biznesowe i wielotematyczne
Jak określić zakres obowiązków sprzątaczki?
-
- Posty: 42
- Rejestracja: czw kwie 09, 2020 5:46 pm
Re: Jak określić zakres obowiązków sprzątaczki?
Najlepiej pisemnie i konkretnie, od A do Z,
wtedy w razie potem co, to nie będzie niedomówień, sprawdź sobie zakres obowiązków sprzątaczki
wymieniony chociażby w tym artykule: https://helphoo.com/pl/blog/jak-znalezc ... sprzatania
ogólnie strona ma dużo blogowych porad i dla osób sprzątających i zatrudniających takich pracowników,
więc myślę że znajdziesz moc ciekawych i pomocnych wskazówek.
Tak czy inaczej trzymaj się tego, żeby zawsze mieć wszystko spisane tak, żeby nie było niedomówień
wtedy w razie potem co, to nie będzie niedomówień, sprawdź sobie zakres obowiązków sprzątaczki
wymieniony chociażby w tym artykule: https://helphoo.com/pl/blog/jak-znalezc ... sprzatania
ogólnie strona ma dużo blogowych porad i dla osób sprzątających i zatrudniających takich pracowników,
więc myślę że znajdziesz moc ciekawych i pomocnych wskazówek.
Tak czy inaczej trzymaj się tego, żeby zawsze mieć wszystko spisane tak, żeby nie było niedomówień